Opticruise
Kvinna ·
06 mar, 2012
Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!
BröstförstoringSnart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂
Vart ska ni operera er?
Vilken typ av operation?
När?
1:a op /om.op??
Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !
Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..
Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..
Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ tjejer att dela tankar och funderingar med..
Kram på er!!
Sortera efter
Opticruise
Kvinna ·
10 maj, 2012
Anonym användare
10 maj, 2012
Hejsa hoppsan alla :) Opererade mig för ett tag sen å ligger nu inne i rummet på citadellkliniken i landskrona ! Det va min andra korrigering :)
Allt har gått super bra å jag mår prima!! Måste ge personalen här en eloge, dom är så himla trevliga å gulliga så de e inte sant !! :)
Hoppas de går bra för er andra oxå !!
Kramar
Anonym användare
10 maj, 2012
Opticruise
Kvinna ·
10 maj, 2012
40plus
Kvinna ·
10 maj, 2012
40plus
Kvinna ·
10 maj, 2012
Anonym användare
11 maj, 2012
Sweedie; Ja, smärtan efteråt är man ju lite orolig för. Jag opererade korsbandet i knät för ca 10 år sedan och fick en blödning som svällde upp hela vaden. Harrejösses vad ont det gjorde. Hoppas detta går bättre.
Sen MÅSTE jag åka på en tjänsteresa ca 10 dagar efter op. Så jag hoppas att jag är fit for fight då. Jag skall ju få framför så det finns ju goda möjligheter att det fungerar. Men lite oroligt är det. Jag vill ju inte berätta förvilt främmande människor vad jag har gått igenom.
Anonym användare
11 maj, 2012
Ja jag är så glad att jag hittade hit innan op. Under den tiden som gått har jag velat hit o dit om i princip allt, läkare, profil, form, tillverkare o så naturligtvis storleken. Så bra med alla bilder, det är mycket lättare att kunna visa upp en bild för sin läkare vad man önskar sig än att försöka förklara i ord. I början var jag fegare vad gällde storlken, trodde att typ 400 cc skulle bli bomber!! När man läst o sett här vad andra har inser man ju att det inte är så. Slutligen blev det en ändring av storleken nu bara några dagar innan, från 410-445 till 445-520, det är min tredje och förhoppningsvis sista operation så jag vill inte riskera att de blir för små, hellre lite för stora.
Presley
Kvinna ·
11 maj, 2012
Anonym användare
11 maj, 2012
Heej Opticruise:)
Jag opereras på måndg 14/5 av Carl-Johan Gustavsson på Proforma👍
Byte av PIP till Mentor, antingen likvärdig stl som jag har ( 430cc ) eller upp en storlek😇
Lycka till på din OP:)
Boobie88
Kvinna ·
11 maj, 2012
Någon utav er som skall göra ankarlyft oxå? =)
Vickan
Kvinna ·
11 maj, 2012
Hej.
Ligger och tar det lungt i sängen. Skulle sneekpeeka lite förut och BHn gick upp. Passade på att ta ett kort. Finns på min sida.
Stort, svullet. Kommer bli fint. Det enda som stör mig är bristningarna. Men det är ju inte Peters fel.
Finns det inget man kan göra åt bristningar?
Kräm på er bejbs
Hej bruden!
Skönt att allt gick bra! Weleda havandeskapsolja! Smörj 2 ggr per dag så ska du se det blir bättre!
kicki79
Kvinna ·
11 maj, 2012
kicki79
Kvinna ·
11 maj, 2012
Anonym användare
11 maj, 2012
Grattis mullemulle! Roligt att höra att allt gick bra! Spännande att se bilderna sen, min tur på måndag och nu ökar pirrigheten ordentligt och en ny fas av storleksnoja!! 😀
Anonym användare
11 maj, 2012
Åh tack!! :) jag börjar vara riktigt nervös nu... ;)
Är det imorgon du får ta av bandaget?:)
Mullemulle
Kvinna ·
12 maj, 2012
3 dagar sedan op, har inte tagit smärtstillande sedan igår kväll (alvedon), slutade med citodon igår morse. Känner mig mer rörlig idag, även om det fortfarande tar emot att lyfta armarna och jag fick kämpa för att komma upp från soffan imorse. Men är helt smärtfri så länge jag tar det lugnt.
Duschade precis för första gången efter op, helt underbart! Lyckades t.o.m. tvätta håret utan hjälp. Trodde aldrig det skulle kännas så bra redan efter tre dagar, har ju trots allt bakomplacering... Kanske beror på att jag inte valde så stora implantat...(?)
Dags att börja forska i hur man lägger upp bilder :-)
encisen
Kvinna ·
12 maj, 2012
anon78:
Åååh vad spännande för dig!!
Allt kommer gå bra! :)
Ja imorgon kväll tänkte jag byta till bh o bröstbandet....ska bli jäkligt kul o se hur dom ser ut :D
encisen
Kvinna ·
12 maj, 2012
Sharon
Kvinna ·
12 maj, 2012
Tycker det är coolt.. 51 år och ska opa brösten! Funderar själv hur jag sert på mina bröst när jag är 51 år.. Är ju troligen farmor då, kanske till tonårsbarnbarn.. Hehe blir kul att förklara att "farmor" ska operera brösten💋
Lycka till med open!