Opticruise
Kvinna ·
06 mar, 2012
Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!
BröstförstoringSnart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂
Vart ska ni operera er?
Vilken typ av operation?
När?
1:a op /om.op??
Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !
Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..
Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..
Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ tjejer att dela tankar och funderingar med..
Kram på er!!
Sortera efter
Orkidé_
Kvinna ·
15 maj, 2012
Miss_twisted
Kvinna ·
15 maj, 2012
Lycka till idag🙂
loopi
Kvinna ·
15 maj, 2012
Lycka till alla som ska op:a sig idag! :D
MissDecember
Kvinna ·
15 maj, 2012
Wohoo, bara 7 dagar kvar!! :D Längtar galet mycket! Sjukt att man längtar efter något som man vet kommer göra j*vligt ont..! =) Någon mer som har/ska opa sig på Strandkliniken??
Lovely Lily
Kvinna ·
15 maj, 2012
Anonym användare
15 maj, 2012
Hej Lovely Lily... här sitter jag med mitt kaffe också med bröst ut i armhålan, hahaha, de ser nog ut lite hur som helst så här första dagarna. Jag är svullen under brösten också,över revbenen, rättöm där.Jag opades igår o allt gick så sjuuukt bra. Inte tillstymmelse till illamående, ingen smärta, pigg som en mört så fort jag vaknade ur narkosen. Åkte hem strax efterlunch idag, det blev ett dygn där. Jätteskönt!Så nöjd med min dr Hober och Improva, de är BÄST! Mer än nöjd med resultatet, passar så bra till min kropp o till min ålder, precis så som min önskedröm var! Är du också nöjd? Kram
Lovely Lily
Kvinna ·
15 maj, 2012
Anonym användare
16 maj, 2012
Opererar mig 0730 idag, så sjuuukt nervös (kanske märks då jag fortfarande är vaken 0345 haha).... Har varit skönt att följa denna tråd iaf och läsa att det verkar gå bra för er andra :D
Lycka till om det är någon fler som ska operera sig idag!!! :)
Gatina; låter ju helt fantatiskt! Hoppas jag får en sådan upplevelse också :P
LovelyLily; nu är jag ju okunnig men de allra flesta verkar ju ångra att de inte tog större, plus som du säger själv är de ju fortfarande väldigt svullna så det där ger sig nog hoppas jag:) blev det 250cc för dig?:)
encisen
Kvinna ·
16 maj, 2012
Lycka till idag anon78...du ligger väl kanske på opbordet nu ;)
Weiiii!!! :)
boobboob
Kvinna ·
16 maj, 2012
Lycka till idag ni som ska opas :)
ca en vecka kvar för mig och ska ringa idag för att kolla tiden :D
Är dock nervös för att jag inte ska få opereras för blodtryck osv. Inte för att jag har högt men ja skulle inte förvåna mig om jag fick det bara för at jag vill det här så mycket.
Har börjat träna hårt varje dag i någon vecka nu, det är väl inge farligt att göra det innan operation eller ska jag ta det lugnt ett par dagar innan op?
Rökt ca 1 cigg om dagen sen förra veckan men tänker inte ta en enda till nu!
Lovely Lily
Kvinna ·
16 maj, 2012
kicki79
Kvinna ·
16 maj, 2012
boobboob
Kvinna ·
16 maj, 2012
07,45 ska jag vara på kliniken. Hur lång tid tar det efter man kommit dit innan man blir opererad :)?
Sibylla
Man ·
16 maj, 2012
Opererades igår och ligger hemma på soffan och käkar praliner idag! Har en lätt feberkänning som oroar mig. Har ringt kliniken och de ska ringa tillbaka. Tycker att jag har haft tillräckligt med komplikationer och hoppas på att detta är sista operationen någonsin.
LittleMom
Kvinna ·
16 maj, 2012
07,45 ska jag vara på kliniken. Hur lång tid tar det efter man kommit dit innan man blir opererad :)?
Det beror på hur många som är före dig men kan tänka mig att du är nr 1 eller 2 :)
Anonym användare
16 maj, 2012
Lycka till idag anon78...du ligger väl kanske på opbordet nu ;)
Weiiii!!! :)
Miss.B
Kvinna ·
16 maj, 2012
Hallå alla tjejer!
Jag ska opa mig Hos Johan Nordqvist 22 maj 07.30...jättenervös😕
Jag ska både göra en bröstförstoring (Allergan, 485 cc, bakom, medium) samt fettsugning av låren!!!
Lycka till alla tjejer!
Varma hälsningar,
Miss.B
bus
Kvinna ·
16 maj, 2012
Jag skulle oxå vara där 07:45 och jag opererades strax efter 10. När jag kom (15 min för tidigt) satt det redan 4 andra tjejer där och väntade.
Sara_Honey
Kvinna ·
16 maj, 2012
Lovely Lily
Kvinna ·
16 maj, 2012