Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Opticruise profilbild

Opticruise

Kvinna ·

06 mar, 2012

Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!

Bröstförstoring

Snart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂

Vart ska ni operera er?

Vilken typ av operation?

När?

1:a op /om.op??

Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !

Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..

Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..

Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ  tjejer att dela tankar och funderingar med..

Kram på er!!

805

Sortera efter

Frida_star

Kvinna ·

18 maj, 2012

Jag op. i tisdgas, blev 700cc bakom,, då mentor ej finns i 750cc, och 800cc hade blivit för stort på mig, bildbevis kommer upp snart..

Mitt vänstra bröst gör ont vid ärret och jag ser helst blåslagen ut.. kan det vara att vänter gör mer ont då jag är högerhänt och rör denhögra armen mer?

Loveley Lily: Jag var helt plyffsig efter min första op. kunde inte ens knäppa mina byxor hahahha.. men det försvinner det är droppet som har samlat på sig i kroppen o man kissar ut allting så svullnaden lägger sig :)

Gilla

Sharon

Kvinna ·

18 maj, 2012

Så var det gjort! Känns skönt att ha op bakom mig även om det jobbiga inte är slut ännu. Bara goda saker att se fram emot
Gilla

boobboob

Kvinna ·

18 maj, 2012

Chip skrev:

boobboob skrev:

Chip skrev:

boobboob skrev:

Chip skrev:

Jag betalade in pengarna till Proforma idag och ska opereras nästa vecka! Nervositeten börjar komma och har slagit till extremt nu! 400cc framför placering, kommer jag att få hängiga bröst?! :O

Vilken dag ska du opas :D?

Lycka till!

Tack! Jag opereras på torsdag den 24! Dudå? :)

Samma här :D Ska va där kvart i åtta på morgonen så får väl se hur snabbt jag får opas. När har du tid?

Nämen! :D Jag ska också vara där kvart i åtta, 07.45 :D Vem opereras du hos förresten? :)

Hos Örjan du med va??

Gilla

Chip

Kvinna ·

18 maj, 2012

boobboob skrev:

Chip skrev:

boobboob skrev:

Chip skrev:

boobboob skrev:

Chip skrev:

Jag betalade in pengarna till Proforma idag och ska opereras nästa vecka! Nervositeten börjar komma och har slagit till extremt nu! 400cc framför placering, kommer jag att få hängiga bröst?! :O

Lycka till!

Samma här :D Ska va där kvart i åtta på morgonen så får väl se hur snabbt jag får opas. När har du tid?

Nämen! :D Jag ska också vara där kvart i åtta, 07.45 :D Vem opereras du hos förresten? :)

Hos Örjan du med va??

Yes, men hur har han bokat in det så? Då kommer ju någon av oss att måsta vänta på att den andra blir klar :p
Gilla

boobboob

Kvinna ·

18 maj, 2012

Chip skrev:
boobboob skrev:

Chip skrev:

boobboob skrev:

Chip skrev:

boobboob skrev:

Chip skrev:

Lycka till!

Hos Örjan du med va??

Yes, men hur har han bokat in det så? Då kommer ju någon av oss att måsta vänta på att den andra blir klar :p

ja jätte konstigt ska ringa på måndag och kolla för det känns ju onödigt att sitta där och vänta o vara nervös i onödan :P

Gilla

Chip

Kvinna ·

19 maj, 2012

boobboob skrev:

Chip skrev:
boobboob skrev:

Chip skrev:

boobboob skrev:

Chip skrev:

boobboob skrev:

Chip skrev:

Lycka till!

Hos Örjan du med va??

ja jätte konstigt ska ringa på måndag och kolla för det känns ju onödigt att sitta där och vänta o vara nervös i onödan :P

Ja verkligen! :p skriv sen vad dom sa, jag ska också ringa i veckan och höra med allt! :)
Gilla

Sweedie

Kvinna ·

19 maj, 2012

Opticruise och Varfor: Nu bär det iväg i morgon bitti mot Helsingborg. Op måndag morgon som sagt. Vet inte om jag lyckas komma online på särbons dator som han tar med - annars blir det väl radiotystnad för mig till kanske onsdag. (Tisdag åker vi hem från Helsingborg, och då är jag nog inte så pigg på kvällen).

Så - LYCKA TILL tjejer - och låt oss hålla tummarna för alla tre av oss!

Gilla

Sweedie

Kvinna ·

19 maj, 2012

Oj.... glömde ju MAJ2012! Lycka till till Dig också! Hoppas allt går bra även för Dig på måndag!
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

19 maj, 2012

Tack desamma tjejen!! :) Känner att jag börjar bli nervös nu.. Många tankar.. Men det kommer gå bra för oss tjejer.. kramelikram
Gilla

Anonym användare

20 maj, 2012

Lycka till alla 21:or!! Jag åker ju inte hemifrån förrän vid lunchtid imorgon... :)

Har förberett det mesta. BH, tågbiljett, laddat mp3-spelaren, handarbete, köpt tvål...

Ett bekymmer just nu är att jag inte kan få av mina akrylnaglar, de sitter som berget. Får åka ner senare och köpa aceton eller asfaltsavfettning. 😉

Gilla

Vickan

Kvinna ·

20 maj, 2012

Lycka till alla tjejer i morgon!! Det är ju en hel drös som lägger sig och får lite trolleri på operationsbordet då ser jag. Hoppas det går superbra för er allihop! 👍

Gilla

Lovely Lily

Kvinna ·

20 maj, 2012

Lycka till alla imorgon! kRAM
Gilla

Anonym användare

20 maj, 2012

Jag ska operera mig på lördag hos lars Bölander i örebro Kommer inte riktigt ihåg om vi sa 275 el 300 va så mkt ändå när jag va på själva konsultationen! =) Ngn som kan säga vilken Bh storlek man får efter? Jag har 75 A i dags läget....ska läggas bakom muskeln oxå... Tacksam för alla svar ;)
Gilla

loopi

Kvinna ·

20 maj, 2012

Idag har jag betalat min op, känns overkligt :D Endast 4 dagar kvar tills jag ligger under kniven, spännande!

Gilla

Lovely Lily

Kvinna ·

20 maj, 2012

Lindaliven, jag har lagt in 250 och lyfte samtidigt. Väldigt svullna men jag får nog b kupa. Beror ju på vad man har innan och hur bred man är etc. Fråga kirurgen. Vad är du ute efter? En stor förändring eller bara lite fyllning? ;)
Gilla

Lovely Lily

Kvinna ·

20 maj, 2012

Loopi, lycka till!
Gilla

kakmonster

Kvinna ·

20 maj, 2012

Vissa säger att 100cc motsvarar en kupa. Sillisar behöver större storlekar än vanliga bröst.
Gilla

Orkidé_

Kvinna ·

20 maj, 2012

Lycka till imorgon allihopa!
Gilla

Anonym användare

20 maj, 2012

Många som opererar sig imorgon ser jag - lycka till allihopa!!! :)

Gilla

Maj2012

Man ·

20 maj, 2012

Pirrigt nervöst och allmänt stissig inför imorgon. Ska va på plats 11.30 så jag har hela förmiddagen på mig att oroa mig ;) lycka till imorgon alla ni andra 21or!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem