Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Opticruise profilbild

Opticruise

Kvinna ·

06 mar, 2012

Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!

Bröstförstoring

Snart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂

Vart ska ni operera er?

Vilken typ av operation?

När?

1:a op /om.op??

Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !

Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..

Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..

Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ  tjejer att dela tankar och funderingar med..

Kram på er!!

805

Sortera efter

Opticruise

Kvinna ·

20 maj, 2012

Maj2012 skrev:
Pirrigt nervöst och allmänt stissig inför imorgon. Ska va på plats 11.30 så jag har hela förmiddagen på mig att oroa mig ;) lycka till imorgon alla ni andra 21or!

Samma här ,mer nervös nu än första gången.. Är själv hemma då mannen åkt på jobb så alla garderober och skrymslen är städade ;)

Ska vara på kliniken 14 så jag tar tåget strax före 10 i morgon fm..Ska bli riktigt spännade och se vad min kirurg kan åstadkomma :) Lycka till du med..

Gilla

Anonym användare

20 maj, 2012

Till Varför! Har du färg på dina akrynaglar? Jag har gelenaglar utan nagellack och det var inga problem, huvudsaken är att de kan se om det blir blåton om syresättningen går ner.

Gilla

Anonym användare

20 maj, 2012

Lycka till nu Opticruise!! Håller tummarna för att allt blir väldigt bra för dig!
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

20 maj, 2012

Gatina skrev:
Lycka till nu Opticruise!! Håller tummarna för att allt blir väldigt bra för dig!
  Tack snälla du behöver jag!! Haha är 10 ggr nervösare nu än förra gången..🤭

Gilla

Vickan

Kvinna ·

20 maj, 2012

Opticruise skrev:

Gatina skrev:

Jag kan förstå det men det kommer att gå hur bra som helst!!! Kram

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

20 maj, 2012

Vickan skrev:

Opticruise skrev:

Gatina skrev:

Jag kan förstå det men det kommer att gå hur bra som helst!!! Kram

Tack tjejer ni är FANTASTISKA!!! :D

Gilla

Emime

Kvinna ·

20 maj, 2012

Lycka till imorgon allihop!!! Hoppas det går bra för oss alla..:) Vi hörs!

Gilla

Anonym användare

20 maj, 2012

Gatina skrev:

Till Varför! Har du färg på dina akrynaglar? Jag har gelenaglar utan nagellack och det var inga problem, huvudsaken är att de kan se om det blir blåton om syresättningen går ner.

Tack! Det hade nog fungerat för kontroll av nagelbädden för det var fransk manikyr som hade vuxit ut en bit. Jag tog bort dem främst av hygienskäl. På ett par av naglarna fanns det en liten kant mellan min nagel och akrylen och där hade det nog kunnat vara svårt att få garanterat rent. Jag fick fila loss de sista men det gick bra.

Gilla

Sweedie

Kvinna ·

20 maj, 2012

Sitter på hotellet i Helsingborg nu. Ska duscha med Descutan om en stund. Oroar mig för dumma saker som att jag tog bara varma kläder med för att väderrapporten sa molnigt och ganska kallt, men i bilen ner idag var det jättevarmt, och man skulle ju inte få svett i såren 😎

Och allt det där fungerar jättebra som avledningsmanöver - är faktiskt inte ens nervös eftersom jag helt enkelt ännu inte fattat att det är dags i morgon.

Lycka till alllihop!

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

20 maj, 2012

Sweedie skrev:

Sitter på hotellet i Helsingborg nu. Ska duscha med Descutan om en stund. Oroar mig för dumma saker som att jag tog bara varma kläder med för att väderrapporten sa molnigt och ganska kallt, men i bilen ner idag var det jättevarmt, och man skulle ju inte få svett i såren 😎

Och allt det där fungerar jättebra som avledningsmanöver - är faktiskt inte ens nervös eftersom jag helt enkelt ännu inte fattat att det är dags i morgon.

Lycka till alllihop!

Nervöskram från mig 🤭

Gilla

Pixi

Kvinna ·

20 maj, 2012

Om sju timmar går tåget!!! Borde sova men är för nervös!! Mest nervös över att ja kommer välja fel storlek och känner mig lite egoistisk som gör det, tänk om nåt skulle hända! Har ju två barn hemma! Men jag vet, man tar en större risk när man sätter sig i bilen, men tankarna snurrar. Snart dax! Lycka till tjejer imorgon!! Opticruise hoppas det blir bra för dig denna gången!
Gilla

kicki79

Kvinna ·

20 maj, 2012

Hej fina tjejer! Jag kastar in ett lycka till till er som ska OPa er i morgon! Stora lyckokramar!

Gilla

Anonym användare

21 maj, 2012

Tack! Jag håller tummarna för oss allihopa. Jag har iallafall sovit som en stock inatt. Drömde om helt andra saker än tuttar.

Gilla

Anonym användare

21 maj, 2012

Tack! Jag håller tummarna för oss allihopa. Jag har iallafall sovit som en stock inatt. Drömde om helt andra saker än tuttar.

Gilla

Maj2012

Man ·

21 maj, 2012

Tack! Och jag har inte sovit många timmar alltså.... somnade vid fyra o upp vid kl sex. Nu ska jag fixa lite hemma sen blir det iväg vid halv elva...

Sova får jag ju göra där :-)

Sjuuuukt nervös iallfall.....

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

21 maj, 2012

Tack!! Har också sovit som en prinsessa.. Men nervositeten finns där hela tiden.. Kommer gå fint för oss tjejer! Kram på er!

Gilla

Casiopeia

Kvinna ·

21 maj, 2012

Opticruise skrev:

Tack!! Har också sovit som en prinsessa.. Men nervositeten finns där hela tiden.. Kommer gå fint för oss tjejer! Kram på er!

Lycka till nu, tänker på dig idag och håller tummarna. Kramar

Gilla

Pixi

Kvinna ·

21 maj, 2012

5 minuter kvar, sen är jag framme i Landskrona!! Nervös!!! :)
Gilla

encisen

Kvinna ·

21 maj, 2012

LYCKA TILL ALLA!!!!! 😀

Gilla

LittleMom

Kvinna ·

21 maj, 2012

Hoppas ni mår bra tjejer :D Lycka till idag :D

Gilla
Community