Opticruise
Kvinna ·
06 mar, 2012
Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!
BröstförstoringSnart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂
Vart ska ni operera er?
Vilken typ av operation?
När?
1:a op /om.op??
Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !
Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..
Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..
Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ tjejer att dela tankar och funderingar med..
Kram på er!!
Sortera efter
Opticruise
Kvinna ·
20 maj, 2012
Anonym användare
20 maj, 2012
Till Varför! Har du färg på dina akrynaglar? Jag har gelenaglar utan nagellack och det var inga problem, huvudsaken är att de kan se om det blir blåton om syresättningen går ner.
Anonym användare
20 maj, 2012
Opticruise
Kvinna ·
20 maj, 2012
Vickan
Kvinna ·
20 maj, 2012
Jag kan förstå det men det kommer att gå hur bra som helst!!! Kram
Opticruise
Kvinna ·
20 maj, 2012
Jag kan förstå det men det kommer att gå hur bra som helst!!! Kram
Emime
Kvinna ·
20 maj, 2012
Lycka till imorgon allihop!!! Hoppas det går bra för oss alla..:) Vi hörs!
Anonym användare
20 maj, 2012
Till Varför! Har du färg på dina akrynaglar? Jag har gelenaglar utan nagellack och det var inga problem, huvudsaken är att de kan se om det blir blåton om syresättningen går ner.
Tack! Det hade nog fungerat för kontroll av nagelbädden för det var fransk manikyr som hade vuxit ut en bit. Jag tog bort dem främst av hygienskäl. På ett par av naglarna fanns det en liten kant mellan min nagel och akrylen och där hade det nog kunnat vara svårt att få garanterat rent. Jag fick fila loss de sista men det gick bra.
Sweedie
Kvinna ·
20 maj, 2012
Sitter på hotellet i Helsingborg nu. Ska duscha med Descutan om en stund. Oroar mig för dumma saker som att jag tog bara varma kläder med för att väderrapporten sa molnigt och ganska kallt, men i bilen ner idag var det jättevarmt, och man skulle ju inte få svett i såren 😎
Och allt det där fungerar jättebra som avledningsmanöver - är faktiskt inte ens nervös eftersom jag helt enkelt ännu inte fattat att det är dags i morgon.
Lycka till alllihop!
Opticruise
Kvinna ·
20 maj, 2012
Sitter på hotellet i Helsingborg nu. Ska duscha med Descutan om en stund. Oroar mig för dumma saker som att jag tog bara varma kläder med för att väderrapporten sa molnigt och ganska kallt, men i bilen ner idag var det jättevarmt, och man skulle ju inte få svett i såren 😎
Och allt det där fungerar jättebra som avledningsmanöver - är faktiskt inte ens nervös eftersom jag helt enkelt ännu inte fattat att det är dags i morgon.
Lycka till alllihop!
Pixi
Kvinna ·
20 maj, 2012
kicki79
Kvinna ·
20 maj, 2012
Hej fina tjejer! Jag kastar in ett lycka till till er som ska OPa er i morgon! Stora lyckokramar!
Anonym användare
21 maj, 2012
Tack! Jag håller tummarna för oss allihopa. Jag har iallafall sovit som en stock inatt. Drömde om helt andra saker än tuttar.
Anonym användare
21 maj, 2012
Tack! Jag håller tummarna för oss allihopa. Jag har iallafall sovit som en stock inatt. Drömde om helt andra saker än tuttar.
Maj2012
Man ·
21 maj, 2012
Tack! Och jag har inte sovit många timmar alltså.... somnade vid fyra o upp vid kl sex. Nu ska jag fixa lite hemma sen blir det iväg vid halv elva...
Sova får jag ju göra där :-)
Sjuuuukt nervös iallfall.....
Opticruise
Kvinna ·
21 maj, 2012
Tack!! Har också sovit som en prinsessa.. Men nervositeten finns där hela tiden.. Kommer gå fint för oss tjejer! Kram på er!
Casiopeia
Kvinna ·
21 maj, 2012
Tack!! Har också sovit som en prinsessa.. Men nervositeten finns där hela tiden.. Kommer gå fint för oss tjejer! Kram på er!
Lycka till nu, tänker på dig idag och håller tummarna. Kramar
Pixi
Kvinna ·
21 maj, 2012
encisen
Kvinna ·
21 maj, 2012
LYCKA TILL ALLA!!!!! 😀
LittleMom
Kvinna ·
21 maj, 2012
Hoppas ni mår bra tjejer :D Lycka till idag :D
Samma här ,mer nervös nu än första gången.. Är själv hemma då mannen åkt på jobb så alla garderober och skrymslen är städade ;)
Ska vara på kliniken 14 så jag tar tåget strax före 10 i morgon fm..Ska bli riktigt spännade och se vad min kirurg kan åstadkomma :) Lycka till du med..