Angelica25 okt, 2011Bild mina 800 ccHär kommer en bild på mina nya tuttar! Älskar dom. Det som är fixat; stööre strl, mindre mellanrum och sänkt bröstveck för lite mer underpol.Bröstförstoring09Dela
Anonym användare25 okt, 2011Mammografi innan bröstförstoring?Har ni gjort det? /BBröstförstoring00Dela
Anonym användare25 okt, 2011Coh 1 lr Coh 2 i olika märken?Hur mycket skiljer sig Eurosilicone från Mentor i fastighetsgraderna 1 och 2? Eller är dom ungefär lika? Nån med erfarenhet? Bröstförstoring00Dela
Tusse25 okt, 2011Hur har ni andra gjort? Sjukskrivning efter operation?Har varit på konsultation idag. Känns toppen att ha tagit första steget. Kände mig väldigt bra mottagen och fick 1 timme på mig att fråga om allt. Se på före och efter bilder och även få rekommendationer på vad jag själv skulle passa i. Dessutom var det inte så lång kötid. Hade tänkt att vänta med operationen tills nästa år då nya semesterdagarna...Bröstförstoring012Dela
Anonym användare25 okt, 2011dag två, brännande känslaHej, nu är jag inne på dag två med mina bröst och jag har haft jäkligt ont. Nu börjar det kännas okej att bara ligga still, då känner jag inte smärtan alls nästan. Men så fort jag ska försöka sätta mig upp eller ska gå på toa så gör det så in i helvetes ont. Och nu upplever jag också att det bränner under vänstra bröstet så nu vågar jag inte resa m...Bröstförstoring010Dela
Pumagirl25 okt, 2011Ny opererad!!Ny opererad allt gick bra:) känns underbart inte alls så ont ja trodde ... Peppar peppar!:)Bröstförstoring03Dela
Anonym användare25 okt, 2011Imorgon är det dags! Börjar bli livrädd!Imorgon är det dags för min efterlängtade operation! Har längtat och räknat ner som aldrig förr! Dock börjar jag nu få ont i magen och bli otroligt nervös! Fast när jag tänker efter så vet jag inte riktigt vad jag är nervös för!! Tror det mest är hur det kommer vara efteråt. Hur upplevde ni smärtan efter operationen och de första da...Bröstförstoring011Dela
Anonym användare25 okt, 2011HJÄLP 600cc eller 700cc???Hej,nån som kan svara,, Jag operera mig om en vecka men är väldigt osäker på storleken.. tacksam för svar..Bröstförstoring07Dela
Anonym användare25 okt, 2011SMÄRTAN tror dom är pga avHej alla, det har varit mycket smärta o mycket gråt. I fredags så åkte jag iaf till Proforma, pratade med receptionisterna om allt som varit (o jag kan väl egentligen inte längre klandra dom för att dom gick in o läste, men något jag tycker är så fruktansvärt dåligt är atgt någon här, som jag gav lösen via min privata mail eller PM här, gav dom det...Bröstförstoring010Dela